Wednesday, February 25, 2009

"New boyFRIEND"

ermm...nk kongsi skit pasal kwn baru aku..hehehe br je knl ngan dia awl februari haritu...ermm dh lme ushar tp br dpt berkenalan...x sangka lak ader org yg sudi lg kwn ngan aku...so, far dia skrg ok lar..bleh gak aku lupakan EX aaku dulu..aku dh bwk jumpa ngan seluruh family aku...hahaha kelakar giler ble dia ngan family aku...iyelah org MELAKA bkn faham sgt klu org PERAK *bersurah hehehe...tp at least dia ade keberanian ar jumpa family aku...harap2 menjadi lar relationship aku kali nie...

*bersurah means BERSEMBANG

3 comments:

aidielafieza88 said...

huh dasyatnya hg...
tapi aku tabik ar kira dia berani erk...
hope happy alwayz....

Fairuz Aqilah Abdul Jalil, Fadzillatul Alya Hazmi, Khairunnisa Abd Ghani BCPEX A said...

huhuhuhu best la tuh..
hahahah

eddy_65 said...

salam...npe x bwak diriku.hehe
meh la add sy.www.my-inspirasi.com