Thursday, September 10, 2009

::SALAM RAMADHAN::

Selamat menyambut bulan ramadhan yg mulia dgn jiwa yg tenang..urmm dh 2o hari kita berpuasa..sekejap je rasa lg 9 hari dh nk raya...dlm bulan ramadhan nie byk dugaan yg aku dapat..sedih ada gembira?entah lar ade ke x..x dpt nk bezakan..dlm hidup aku nie knp mesti masalah ngan lelaki..dah ar mls aku nk crita psl laki nie...urrmmm...raya tahun ni aku dpt beli bj raya ngan duit aku sendiri..rs puas hati sgt2...niat hati nk cari kan ayah aku TARBUS..penat dh pusing satu melaka..x dak satu kedai pun yg jual...ayah aku teringin sgt nk pakai tu...akan aku usahakan cari untuk ayah aku tu..lgpn dia tgh sakit..harap2 ayah aku akan sihat seperti biasa..mcm2 aku fikir bila dpt tau yg ayah aku sakit...urrmm...Ya ALLAH berilah kesejahteraan pada ayahandaku serta pada seluruh keluargaku..AMin...

1 comment:

aidielafieza88 said...

salam lebaran dar sahabatmu....
erhm,first aku ucpkan tahniah sbb hang dah berjy usha untuk dptkan sesuatu tu...iaitu beli sstu dgn hsl duit keje sdn...kedua aku doakan semga ayah hang dipenjgkan umr dan dimrhkan rezeki, insya'allah...ketiga raya2 jugak tapi pandai2la kita nak kwl raya gembira...sbb bile terlalu gembra ALLAH mudah memberi kita ujian....
kla...selamat hari raya...